Regulamin
Regulamin konferencji CopyCamp
§ 1. Postanowienia ogólne
1. Organizatorem Konferencji „CopyCamp” (zwanej dalej „Konferencją”), jest Fundacja Nowoczesna Polska z siedzibą w Warszawie, ul. Marszałkowska 84/92 lok. 125, kod pocztowy 00-514.
2. Aktualne informacje na temat terminu, lokalizacji oraz programu Konferencji dostępne są na stronie http://copycamp.pl.
3. W ramach Konferencji odbędą się wystąpienia Prelegentów. Organizator nie przewiduje dyskusji na forum po wystąpieniach Prelegentów.
§ 2. Warunki uczestnictwa
1. Z uwagi na ograniczenia liczby miejsc oraz wymogi bezpieczeństwa Miejsca Konferencji, liczba Uczestników Konferencji jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń (Zgłoszenia Uczestnictwa w Konferencji przyjmowane są przez http://copycamp.pl/contact/register/ po zakończeniu rejestracji Prelegentów), a ostateczny termin przyjmowania Zgłoszeń Uczestnictwa mija 28 września 2018 r. W przypadku wyczerpania miejsc przed tym terminem, zostanie on skrócony, a informacja o tym zostanie umieszczona w serwisie internetowym Konferencji.
2. Warunkiem uczestnictwa w Konferencji w roli Prelegenta jest:
a. Otrzymanie zaproszenia od Organizatora lub zgłoszenie chęci uczestnictwa na podstawie Formularza Prelegenta/ki (http://copycamp.pl/contact/register-speaker/) nie później niż do dnia 31 lipca 2018 roku, zgodnie z określonymi w Formularzu wymaganiami.
b. Przejście weryfikacji przez Radę Merytoryczną Konferencji wyznaczoną przez Organizatora i dopuszczenie do udziału w konferencji. Podczas weryfikacji Rada Merytoryczna Konferencji będzie brała pod uwagę zaproponowane tematy wystąpień oraz kolejność napływania zgłoszeń.
3. Zarówno osoby zakwalifikowane jako Uczestnik lub Prelegent, jak i niezakwalifikowane zostaną powiadomione drogą elektroniczną.
4. Uczestnictwo oraz występowanie w Konferencji w roli Prelegenta jest nieodpłatne. Organizator nie pokrywa kosztów dojazdu i pobytu.
5. Uczestnik oraz Prelegent może zrezygnować z udziału w Konferencji informując o tym Organizatora drogą pisemną lub elektroniczną wysyłając wiadomość na adres e-mail podany na Stronie Internetowej.
§ 3. Partnerzy konferencji
1. Partnerzy są poinformowani przez Organizatora, iż nie mogą prowadzić działań marketingowych wobec Uczestników Konferencji, które są nieetyczne lub naruszają normy prawne i obyczajowe.
2. W uzgodnieniu z Organizatorem, Partnerzy Konferencji mogą umieścić swoje logotypy w przeznaczonych do tego środkach przekazu umieszczonych w Miejscu Konferencji.
§ 4. Reklamacje
1. Reklamacje dotyczące Konferencji mogą być zgłaszane pisemnie bądź drogą elektroniczną na adres Organizatora bądź adres e-mail fundacja@nowoczesnapolska.org.pl.
2. Zgłoszenie reklamacji powinno zawierać dane Reklamującego umożliwiające jego identyfikację, a także wskazanie podstaw reklamacji wraz z uzasadnieniem.
3. Reklamacje Organizator rozpatruje niezwłocznie. O wyniku reklamacji Reklamujący zostanie powiadomiony na adres Reklamującego podany w zgłoszeniu.
§ 5. Postanowienia końcowe
1. Administratorem danych osobowych przetwarzanych w związku z organizacją Konferencji jest Organizator. Dane przetwarzane są w celu organizacji Konferencji, w celach prowadzenia statystyk, ewaluacji i sprawozdawczości, a w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody również w celu informowania o działalności Fundacji. Osobom, których dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści danych oraz ich poprawiania. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.