FAQ
Jaka jest formuła konferencji?
Formuła konferencji zakłada dwie równoległe sesje prezentacji w dwóch salach Kinoteki. Czas przeznaczony na każde wystąpienie to ściśle przestrzegane 10 minut. Wystąpienia następują bezpośrednio po sobie. Nie przewidujemy pytań do prelegentów w czasie ich wystąpień, ale zachęcamy słuchaczy do swobodnego poruszania się między salami i dyskusji w kuluarach, zwłaszcza podczas przerw kawowych.
Czy wstęp na konferencję jest płatny?
Wstęp na konferencję jest bezpłatny, ale konieczna jest rejestracja (na stronie głównej konferencji: copycamp.pl), zarówno w przypadku prelegentów zgłaszających propozycje wystąpień w wolnym naborze, jak i pozostałych uczestników.
Czy na konferencji będzie Wi-Fi?
Tak, organizatorzy zapewniają dostęp do internetu.
Czy konferencja będzie rejestrowana?
Tak, wszystkie prezentacje będą nagrywane, a materiały wideo zostaną udostępnione na stronie copycamp.pl na licencji CC BY-SA – pod warunkiem uzyskania zgody prelegentów.
Czy będzie można obejrzeć konferencję na żywo w internecie?
Tak, wszystkie prezentacje będą nadawane na stronie copycamp.pl za pośrednictwem usługi Google Hangouts.
W jakim języku mogę wystąpić z prezentacją?
Wystąpienia mogą być przygotowane w języku polskim i angielskim. Organizatorzy zapewnią tłumaczenie symultaniczne równoległych sesji w obydwu salach.
Czy mogę użyć swojego komputera podczas prezentacji?
Niestety nie. Aby zapewnić sprawny przebieg wystąpień, wszystkie prezentacje będą odtwarzane z komputerów organizatora. Materiały należy dostarczyć do organizatora według ustalonego grafiku, abyśmy mogli sprawdzić kompatybilność użytej technologii z naszym sprzętem.
Jak przygotować prezentację?
Prosimy o przesłanie prezentacji zarówno w formacie .pdf, jak i w pliku edytowalnym .odp (z pakietu Libra/Open Office) lub .ppt (PowerPoint).
Jeśli załączone grafiki, zdjęcia, filmy czy utwory muzyczne nie są Państwa autorstwa, powinny być udostępnione na wolnych licencjach. Można je znaleźć na stronach flickr.com, pixabay.com, catalog.loc.gov, Wikipedia, etc. lub przez Google/Yahoo. Zdjęcia użyte w prezentacji powinny mieć min. 1000 px w jednym z wymiarów. Na slajdzie nie powinno być więcej niż 5 zdań/250 znaków tekstu. Wielkość użytej czcionki to min. 30 pkt. Prezentacje powinny być przygotowane w formacie 16:9.
Informacja dla prelegentów z wolnego naboru
Jakie są ramy czasowe wolnego naboru?
31 maja: termin zgłaszania propozycji wystąpień (termin wydłużony do 11 czerwca)
koniec czerwca: ogłoszenie wyników wolnego naboru
4 września: termin dostarczenia prezentacji
28-29 września: CopyCamp
W jaki sposób zostaną wybrane zgłoszenia?
Przysłane propozycje zostaną rozpatrzone przez powołane jury. O wynikach selekcji prelegent/ka zostanie powiadomiony/a drogą mailową.
Jak zgłosić propozycję wystąpienia?
Należy zarejestrować się na stronie copycamp.pl za pomocą formularza dla prelegenta.
Czy organizatorzy pokrywają koszty podróży i zakwaterowania?
Niestety, organizator nie ma możliwości pokrycia wydatków związanych z udziałem prelegentów/ek z wolnego naboru w konferencji CopyCamp.