CopyCamp 2015: nagrania wystąpień
Wystąpienia plenarne:
Jarosław Lipszyc
Michał Kanownik
Giorgia Abeltino
Wystąpienie specjalne:
Przyszłość prawa autorskiego
Eoin O’Dell: Projektowanie elastyczności – doświadczenia irlandzkie dla UE
Walter van Holst: Spalmy konwencję berneńską!
Michał 'rysiek’ Woźniak: Copyfun
Ana Ramalho: Złe skutki swobodnego uznania sędziowskiego? Kształtowanie prawa autorskiego przez Trybunał Sprawiedliwości
Modele wynagradzania
Marcin Wilkowski: Niemiła rola prawa autorskiego w epoce niewidocznej pracy
Michał Krawczyk: Podsumowanie badań empirycznych projektu iPiracy, 2012-2015
Zsófia Lehóczki: Prywatne vs publiczne wsparcie dla muzyków
Jarosław Mojsiejuk: Kto pierze brudne pieniądze w Internecie, czyli pranie pieniędzy pochodzących z kradzieży praw autorskich
Anna Gawlita: „Fair Trade” dla produkcji filmowych – wynagrodzenia twórców i realizatorów niskobudżetowych projektów
Jan Strycharz: Efektywność i zasadność zbiorowego zarządu prawami autorskimi
Alina Gut: Prawo autorskie w krajach muzułmańskich: Irak i Turcja
O debacie prawnoautorskiej
Władysław Majewski: Dziesięciolecie odrzucenia dyrektywy patentowej
Katarzyna Wypchło: O nieskutecznych pomysłach internautów na zabezpieczenie swoich praw autorskich
Julian Hauser: Błędy i meta-błędy prawa autorskiego: filozofia i debata prawnoautorska
Matija Šuklje: Wpływ dyrektywy prawno-autorskiej na wolne oprogramowanie
Prawo autorskie i sztuka I
Katarzyna Klich-Płocica: Tantiemy – mroczny obiekt pożądania
Kamil Jaczyński: Muzyka w cyfrowym świecie – piractwo czy dozwolony użytek?
Aleksandra Sewerynik: Ta piosenka brzmi znajomo
Hanna Raszewska: Kinetografia a prawo autorskie
Adrian Zwoliński: Level hard – gry komputerowe vs prawo autorskie
Grzegorz Pacek: Prawa autorskiego (nie) stworzono do ochrony rzeczy marnych
Dariusz Śmiechowski: Autorzy w przestrzeni
Prawo autorskie i sztuka II
Aleksandra Janus: Interesuje mnie tylko to, co nie moje. O wystawie w Zachęcie (i) o zawłaszczeniach w sztuce
Bean Gilsdorf (czyta: Kathryn Zazenski): Zawłaszczanie w sztuce i obowiązki artystów
Izabela Smelczyńska/Antoni Michnik: Poza rejestrem. Rozmowy o muzyce i prawie autorskim – making of
Maciej Jakubowiak: Literackie modele prawa autorskiego
Anna Jarmuszkiewicz/Anna Smywińska-Pohl: Utwory osierocone na tle polskiego prawa autorskiego
Marta Dubowska: Blind gossips a granice wolności słowa
Weronika Szczawińska: Teren badań: zastrzeżony znak towarowy
Prawo autorskie i jego egzekwowanie
Paweł Szulewski: Prawo autorskie współcześnie – czy to się opłaca?
Lucie Straková/Matěj Myška: Kto płaci? Rozwój prawa do publicznego udostępniania utworów w czeskim orzecznictwie
Agnieszka Vetulani-Cęgiel: Mechanizmy kształtowania prawa autorskiego UE
Marcin Maj: Dlaczego copyright trolling szkodzi twórcom i prawom autorskim?
Pedro Henrique Batista: Pieniactwo w prawie autorskim – dopuszczalne na gruncie prawa UE?
Karolina Andersdotter: Ponadgraniczne spory o prawo autorskie: ewolucja stanowiska bibliotek na temat Dyrektywy InfoSoc
Technologie i innowacje
Reinier Bakels: Patenty – główne zagrożenie dla innowacji
Natalia Łukaszewicz/Paweł Chojnacki: Zielone światło dla Makerów – nowe ramy prawne
Witold Chomiczewski: Czy po sprawie Chomikuj.pl portale będą miały obowiązek monitorowania treści pod kątem naruszeń praw autorskich?
Joanna Łukaszyk/Damian Łukaszyk: O (nie)przestrzeganiu praw autorskich do oprogramowania
Tadeusz Chełkowski: W stronę samoorganizacji. Ekonomia ruchów społecznych, trochę teorii i jeden konkretny przykład
László Mészáros: Kredyty dla wszystkich – idea alternatywnych walut
Prawo autorskie w edukacji/Prawa użytkowników
Alek Tarkowski: Jak wykorzystać prawo autorskie w służbie edukacji
Dominika Gałecka: Otwarty dostęp do zasobów muzealnych – projekt E-muzea
Marek Troszyński: „Prezentacje z internetu”. Z życia wyższych uczelni
Iga Bałos: Ktoś nie odrobił lekcji, czyli nowe przepisy i nauczanie na odległość
Michał Starczewski: Prawo autorskie i naukowcy. Kiedy krępuje, a kiedy wspiera?
Bernd Justin Jütte: „Reforma” prawa autorskiego w UE ignoruje użytkownika