CopyCamp 2014: nagrania wystąpień
Zuzana Adamová: Kultura vs prawo autorskie
Irina Baraliuc: Prywatność w Sieci: czy na Facebooku jest miejsce dla rozwoju intelektualnego i poszukiwań?
Jake Beaumont-Nesbitt: Finansowanie muzyków a finansowanie muzyki
Andriy Bichuk/Maksym Naumko Zbiorowe zarządzanie prawami na Ukrainie – jak nie powinno być
Anna Biernacka: Komu służy prawo autorskie?
Milena Bogdanowicz: Dozwolony użytek dla celów dokumentacji i informacji
Michał Boni: Europejskie „copyright” w społeczeństwie informacyjnym
Radek Czajka: Czy kultura może być kompatybilna z Wolnym Oprogramowaniem?
Gaetano Dimita: Traktat o globalnym rozpowszechnianiu – propozycja
Dimitar Dimitrov: Hackowanie Brukseli – płynny lobbing na rzecz zmiany narracji prawnoautorskiej
Cory Doctorow: Informacja nie chce być wolna
Maciej Giermak: Prawo do kultury w prawie Unii Europejskiej
Konrad Gliściński: This parrot is no more, czyli gdzie się podziały te wszystkie szkody
Mariusz Gniadek: Share-commerce czyli marketing w rękach społeczności
Jarosław Góra/Bartosz Pudo: Copyright trolling – nie drażnić trolla, czy nie dać się drażnić trollowi
Karolina Grodecka: Open AGH: otwarte e-podręczniki akademickie dla inżynierów
Anna Gruhn: Aaa opatentuję? Co i po co patentują najaktywniejsze patentowo polskie uczelnie?
Lucie Guibault: Dozwolony użytek jako uzasadnienie prawa do mashupów, remiksów i innych twórczych adaptacji w Europie
Wojciech Hardy: Piractwo internetowe a sprzedaż książek
Marek Hojda: Zarabiam poprzez OZZ
Marek Hojda: OTWARCIE
Kamil Jaczyński: Kulturę da się sprzedać, czyli jak zarabiać na twórczości artystycznej
Miłada Jędrysik: Dolina Muminków czy Mordor? Scenariusze przyszłości prawa kultury – raport z badania
Birgitta Jónsdóttir: W czasach powszechnej zachłanności, dzielenie się jest aktem rewolucyjnym
Vladimir Kharitonov: Nowe technologie zmieniły biznes wydawniczy, ale nie książki
Bogna Kietlińska/Mariusz Piotrowski: Badanie dyskursu publicznego o prawie autorskim w Polsce w latach 2012 i 2013
Rafał Kownacki: Prawo twórcy do wynagrodzenia w katalogu fundamentalnych praw człowieka
Michał Kruk: Trolling w prawie własności intelektualnej
Dorota Halina Kutyła: Architektonika-informacji- ku kultowi piękna
Jarosław Lipszyc: OTWARCIE
Izabela Litwin: Wpływ kosztów związanych z prawami autorskimi i pokrewnymi na cenę produktu finalnego, obecnie i w przyszłości
Alex Lungu/Ioana Pelehatăi: Copy-me: web-serial o prawie autorskim
Jacek Łęgiewicz: OTWARCIE
Natalia Łukaszewicz: Wyzwania patentowe dla ruchu Makerów
Łukasz Łyczkowski: Social media w aspekcie prawa autorskiego
Joanna Matczuk: Kopiowanie nieliteralne – granice swobody twórczej w kontekście prawa autorskiego
Péter Mezei: Problem wyczerpania praw do plików cyfrowych po werdyktach ws. ReDigi i UsedSoft
Magdalena Miernik: O granicach legalnej parodii
Natalia Mileszyk: Igranie z korporacjami – znaki towarowe a wolność słowa
Matěj Myška: Przyjaciele czy wrogowie? Licencje Creative Commons i organizacje zbiorowego zarządzania
Katarzyna „Novika” Nowicka: Prawo autorskie a promocja muzyki
Krzysztof Siewicz: Wolność informacyjna jednostki
Rafał Sikorski: W poszukiwaniu efektywnego modelu wynagradzania uprawnionych za korzystanie w ramach dozwolonego użytku prywatnego
Yngve Slettholm: Licencjonowanie dziedzictwa kulturowego – projekt BookShelf
Jan Sowa: „Chciałbym, abyśmy nie używali słowa: kradzież”. Polscy pisarze i pisarki o własności intelektualnej, prawach autorskich i tzw. piractwie
Maira Sutton: Tworzenie międzynarodowego ruchu Peer-2-Peer użytkowniczek i użytkowników sieci
Attila Szervác: Ograniczenia prawnoautorskie a prawa człowieka
Alek Tarkowski: Czy reforma prawa autorskiego może zbawić ruch na rzecz otwartości?
Jan Vobořil: Ograniczenia prawa do prywatności w przypadku stosowania licencji Creative Commons
Mikhail Volchek: Tak, tak … możemy zmienić prawa autorskie!
Piotr Waglowski: Materiał urzędowy, czyli nieutwór
Marcin Węgrzynowski: Fryzjer w walce z systemem
Benjamin White: Twarzą w twarz z prawem autorskim – data mining tu i teraz oraz w przyszłości
Marcin Wilkowski: Kopiowanie jako warunek cyfrowego dziedzictwa
Michał Wiśniewski: O (nie)przestrzeganiu prawa autorskiego
Ewa Wojnarska-Krajewska: Data mining w internecie a unijna reforma prawa autorskiego
Michał 'rysiek’ Woźniak: Pochwała copyleftu
Jacek Zadrożny: Prawo autorskie i dostępność, czyli kiedy osoby niepełnosprawne mogą być konsumentami kultury
Kacper Zagadka: Self-publishing po polsku, czyli ucieczka za ocean
Krzysztof Zuber: Fryzjerów też obowiązuje prawo autorskie